Idag är jag trött. Kunde inte sova så bra alls inatt, brukar bli så när jag dricker alkohol. Men det va värt det! Hade en rolig kväll igår, träffade nya människor, dansade som tusan och vann stort i musikquiz. Tur, hade inte velat visa min dåliga-förlorar-sida sådär allra första gången man träffar nån. Heh. 
 
För tillfället sitter jag i soffan, landar lite. Har varit på en promenad och hämtat hem min cykel och sen har jag gjort klart och skickat in den där jävla uppgiften! SÅ SKÖNT. Och snart kommer Paula, längtar så mycket! Och sen åker vi hem, längtar SÅ mycket! 
 
Allmänt | |
#1 - - mallan brallan:

det är ju bara att konstatera att du och jag Ä G E R på musikquiz! kan jag få min vinnarlista förresten hehehehehe

#2 - - mallan brallan:

det är ju bara att konstatera att du och jag Ä G E R på musikquiz! kan jag få min vinnarlista förresten hehehehehe

Svar: JA DET GÖR VI. Du ska få den ;)
johannasbananas.blogg.se

Upp