HAHA

Det plingade på dörren nyss. Jag sitter här i trosor och tröja (ingen bh, det är lördag hallå), risigt hår och nymålade naglar och ba: EH. Är det Paula som kommer en dag tidigt? Är det Fia som har glömt nåt? Är det nån granne som är sur på mig? Måste ju öppna OM det nu skulle vara Paula eller Fia. Springer runt och försöker hitta nåt att täcka upp mig lite med, hittar inget, vill inte förstöra nagellacket men vill inte heller visa trosorna för en eventuell främling så jag tar morgonrocken och håller liksom den framför mig så att man inte ser hur halvnaken jag är. Öppnar dörren och där står en total främling, en blond tjej. Hon ba HEJ jag kommer från Viasat, vi håller på och pratar här med dina grannar och jag skulle vilja prata med dig en stund, 2 minuter, är det okej? Jag: Öhhh... Okej.... Hon dundrar in i min lägenhet och vi ska sätta oss i köket och prata, jag upptäcker att det är blod på en av köksstolarna från gårdagens näsblodskaos (mer om det sen!!) så jag skyndar mig och sätter mig på blodstolen så att hon inte ska se. Jag inser att hon bara försöker sälja på mig massa grejer jag inte skulle ha användning för, säger nej tusen gånger och hon går till slut. Jag sätter mig i soffan och ba: vafan hände?
 
Allmänt | |
#1 - - mallan brallan:

HAHAHAHA skulle va SÅ kul att se detta live!!! xD

Upp