ONSDAG

Åååååh jag är så nervös! Strax ska jag cykla iväg till skolan och göra den där jäkla examinationen. Skrev jag imorse och publicerade inte. Så här motvillig var jag till att cykla till skolan: 
 
 
Man lottar vilket moment man ska redovisa och jag drog "Sätt en PVK och koppla ett dropp med trevägskran, droppet är på 500 ml och ska in på 5 timmar. Redovisa dropphastighet per minut". Är glad att jag fick det momentet, men det känns inte speciellt bra nu ändå.. Glömde säkert tusen grejer. SKITSAMMA, nu är det inget att göra nåt åt i alla fall! 
 
Nu är det kväll och jag har hunnit med examinationen, en lunch på stan med tjejerna, kolla i affärer, slappa i soffan, tvätta och träna. Imorgon och fredag jobbar jag, sen är helgen ledig! Så skönt, ska till Ikea med Fia och så ska jag plugga massa. Tenta snart. Liksom TACK jag hade lite lite att göra ett tag där ♥
 
Allmänt | |
Upp