TJABBA

Visst är tjabba ett jättefult ord? Jag har jobbat idag, nu är jag hemma och är helt sluhuhuuuut. Har tagit en lång dusch. Borde handla lite mat.... Och laga mycket mat.... Men jag orkar inte. Orkar ingenting alls. Hade planer på att äta middag med kompisar ikväll, fira valborg ni vet, men hehe NEJ. Inte ikväll. Joppe har checkat ut. 
 
KTC-examinationen gick sådär förresten. Fick nitlotten: CVK-omläggning och ge injektion med läkemedel. Sånt långt moment med så mycket att säga och skitnoga med sterilitet mm mm mm. Kändes inte så bra efteråt. Får se om jag får göra om IGEN eller om jag klarar mig... Så jävla dåligt upplägg på examinationen alltså, vi får 20 minuter och under de stressiga svettiga bajsiga minutrarna ska vi redovisa och berätta ALLT om momenten. Dessutom är våra lärare helt oeniga om hur de ska bedöma, så det beror lite på vilken lärare man får om man klarar sig eller inte. Kul va?? Kul va att jag fick strängaste läraren som bedömde mig? 
 
Allmänt | |
Upp