YEAH

På något magiskt sätt lyckades jag bli hungrig igen igår kväll. Fia kom över och vi gjorde en ASGOD middag (Potatisklyftor och morötter i ugn, halloumi, majskolvar och tsatsiki. Dör.) och sen kollade vi på GoT hela kvällen. Snart börjar nästa säsong, åhååå vad jag längtar!! 
 
Idag ska jag plugga. Det är min enda plan för dagen. Har redan pluggat lite nu på morgonen inför veckan som kommer, men behöver tentaplugga också. Har tenta om en vecka och jag har inte ens börjat. Får se hur det går alltså.. Seriöst, den här kursen är värst hittills. Tur att jag och Erkan har bokat en resa till Berlin i mitten av maj, så jäääävla välbehövligt och superkul! Så här ser vårt hotell ut:
 
Loooove it! Mellan allt plugg sitter jag och nördar in mig på Berlin. Har hittat massa spännande grejer att göra, och självklart ska vi göra INGENTING jättemycket också. ♥
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

men åååh va mys!!!!!!!!! hur länge då?

Svar: Fyra nätter :))) Så sjukt bra
johannasbananas.blogg.se

Upp