JAG FRYYYYYSER

Kul att jag spontant vill skriva BRRRRRR varenda rubrik. SÅ kallt är det här i lägenheten. 
 
Har haft teoridag idag, hängde på KTC på morgonen och lärde mig gipsa armar bland annat, kul! Sen på eftermiddagen var det seminarie, lite zzzz på det men nu är det klart! Cyklade hem till våran svinkalla lägenhet, tog på mig tofflor, en tredje tröja och två filtar och ligger nu i soffan och huttrar. Ska iväg snart igen, ska vaccinera mig... TBC och hepatit, huvva. Har hört (och sett!) vilka fula ärr man får av TBC-vaccinet, men hellre ett ärr än att riskera att bli sjuk antar jag. Men alltså, jag är inte jättetaggad på att bli stucken. Skulle vilja ha med mig Erkan som kan avleda mig lite, men jag tror jag börjar bli för stor för sånt? Haha. Skärp mig! Nä, nu ska jag ta en liten powernap tror jag, sov kanske 3 timmar inatt. Sen måste jag sticka! (He heeeee)
 
Hahaha skulle göra en spruta, men vet inte riktigt om det gick fram. Ser ut som nåt som sprutar iaf. 
 
Allmänt | |
Upp