EN BÄTTRE LÖRDAG

Igår var jag, Bella och Erkan på Gröna Lund! Vi åkte massa karuseller, åt glass (B&J brownie sundae♥♥♥) och ba hade kul.
Lite drygt att vara TRE personer dock, en fick alltid åka ensam/med en främling eftersom att typ allt är gjort för två personer. Orka bonda med en person för att sedan skiljas från varandra efter 30 sekunder. Buhu. 
 
Coola personer som gick i spökhuset! (Tycker på riktigt att de är coola, jag vågar knappt åka Furuviks spöktåg)
 
Hahahahahaa vad jag har skrattat åt den här bilden. Tycker att min inlevelse äger. 
 
Nu kommer snart Paula och Erik hit och äter pannkakor! Åh vad jag har saknat dem. De har varit i Kanada och kollat på Metallica x 2 och jag är så avis så att jag inte orkar. Men det ska bli så kul att höra massa! Och äta pannkakor. 
 
Allmänt | |
Upp