LÖRDAG

Vilken mysig "helg" jag har haft! Erkan kom ju i onsdags och sen har vi liksom betett oss som att det varit helg, kollat på Game of Thrones (nya avsnitten ♥♥), ätit kokospopcorn och bara hängt. Haft såna dagar när man ba: vad ska vi göra idag? SÅ HÄRLIGT. Kokospopcornsjoppe:
 
Ikväll ska jag plugga och kolla på serier. Mysa. Förbereda mig inför en vecka med tenta, utbildning, seminarie, rapport och jobb. Jag har i alla fall något att se fram emot, på fredag åker jag till Gävle och mina hjärtan! 
 
Allmänt | |
#1 - - malin:

SÖT BILD! undrar vad kokospopcorn är... det kanske låter.. gott!

Svar: Det är typ det godaste ever! Popcorn som man poppar i kokosolja, och så massa salt...... AH
johannasbananas.blogg.se

#2 - - påoula:

Alltså vilken jävla sjukt fin bild!!!!!! SÅ snygg du är. och ditt HÅR ! ha denna som profilbild

Svar: Men hahahaha neje jag ser ju helt hög ut på kokospopcorn! Puss plutten
johannasbananas.blogg.se

Upp