22 FRÅGOR

1. Var är din mobiltelefon?
Bredvid mig på bordet. Seriöst hur tråkig fråga? Vad ska ni med den informationen till? 

2. Ditt hår?
Har blivit rätt så långt! Och risigt. Ligger risigt till.  

3. Ditt humör?
Helt okej. Trött på att vara sjuk och hosta.  

4. Din dagsplan?
Skulle ha varit i skolan hela förmiddagen egentligen, men hostade som FAN på första föreläsningen så jag fick cykla hem igen. Har napat lite och ätit lunch, nu ska jag plugga! 

5. Det bästa du vet?
Att inte ha någonting att göra. Att vara tillsammans med familj och vänner, äta gott, dricka vin och skratta. Snusa på Sigge och Shellys mjuka päls (obs snusa som i att lukta, inte som i att lägga in prillor).   

6. Din dröm i natt?
Kan jag inte berätta, hahahahahaha. Hahaha.  

7. Ditt livsmål?
Ha människor i mitt liv som jag älskar och som älskar mig. Må bra. Hjälpa andra att må bra.  

8. Rummet du är i?
Vardagsrummet i vår skit-lägenhet i skit-Flogsta.  

9. Din hobby?
Prova nya smaker av B&J, spela goldminer, promenader med hundarna i skogen (minus alla spindlar). Med mera. Jag gillar mycket.  

10. Din skräck?
Spindlar. Höjder. Spöken. 

11. Var var du igår kväll?
Hemma, hostade och pluggade hela kvällen. Gjorde tröst-tacos till uppgiven pojkvän. 

12. Vad är du inte?
Kort. Men jag älskar klackar. Dålig kombo.  

13. En sak du önskar dig?
En grym lägenhet i Uppsala, helst i främre Luthagen, en asfräsch 3:a med solig balkong och badkar. Har inget emot en låg hyra heller. Hehe jag har inte höga krav nej...  

14. Det senaste du gjorde?
Pratade i telefon med Erkan. Vi ba: "ja det är asmycket i skolan nu för båda, undrar när vi hinner ses". Vi bor alltså ihop men hinner inte ses. 

15. Dina kläder?
Nya brallor från Weekday som jag köpte igår. Så sköna! Och ett linne. Helsvart outfit, så skönt att kunna ha det här i Uppsala utan att DIREKT få 10000000 hundhår på sig. Älskar våra voffar men hatar att vara hårig.   

16. Din dator?
Macbook Pro. Asnöjd. Jag är lite klantig och så, har i mitt liv råkat tappa/haft sönder/tappat bort/tvättat/kört över ett antal mobiler/kompisars leksaker/nycklar mm, men datorn har hållit i mer än 2 år nu!! Peppar peppar.  

17. Din bästa ägodel?
Oj vad svårt. Kanske mammas keramikgrejer. Hon är så himla duktig. ♥ 

18. Något du inte har på dig?
Foundation. Hade en period när jag var tonåring när jag använde det, men nu är det flera år sedan jag hade det sist. INTRESSANT VA? 

19. Favoritaffär?
TGR. Monki. Lindex. Forever 21. Ikea.  

20. Din sommar?
Regnig, jobbig(på två sätt), bajsig, kräkig, kissig, tråkig, med några glimtar av kul.  

21. Favoritfärg?
Svart och rosa.  

22. När skrattade du senast?
På föreläsningen imorse, hade en sån himla skön lärare. Han berättade om en defekt små bebispojkar kan födas med, att urinröret inte sluter sig liksom och själva urinrörsmynningen då hamnar längre ner på snoppen. Han ba: "aaa och då måste de här små pojkarna sitta ner och kissa resten av livet, och det är ju dumt för då riskerar de hjärnskador. Äh jag skoja, det händer ingenting. Man opererar egentligen mest för kosmetisk skull". 

(Visst är det kul att jag är igång igen???? Värsta masterblogger.)

Allmänt | |
#1 - - Fia:

Älskar att du är igång igen, behöver ha lite uppdateringar när jag inte träffar dig!! Puss

Svar: Gulle! <3 Ja, så konstigt att inte plugga i samma stad längre!!
johannasbananas.blogg.se

Upp