HH (HÄRLIG HELG)

Jag har spenderat helgen i Örebro, min fina lilla stad. Fick lyx-bo hos Fia igen, jag och Erkan kastade ut henne till soffan och sov i hennes säng hehe. Eventuellt pga att hon erbjöd sig, men ändå. Sen kollade vi på bio på fredagskvällen (Hunger Games! Så bra) och igår var det dags för Superfirande. Det innebar relaxen på Gustavsvik under dagen, massa åkande av massa vattenrutschbanor och sen fest hos Ida och Eric på kvällen. Superkul! Men nu är vi SÅ TRÖTTA. Och jag har huggit in på plugget här i Uppsala igen. Tenta på fredag. Praktik hela veckan. Kommer med andra ord ha noll liv den här veckan. Skojar inte. Mitt liv = 
 
Kul att så många svarade på frågan i förra inlägget förresten! Rätt svar är alltså, som de flesta trodde, att jag var på en barnmorskemottagning och hälsade på en dag. Så kul men så obekvämt ibland. Typ under gynundersökningar, jag vill ju lära mig grejer och ser verkligen heeeelt kliniskt på alltihopa, men förstår jobbigheten hos personen i gynstolen. Plus att det kändes lite speciellt att ba hej, Johanna heter jag, ta av dig byxorna nu så ska jag kolla på ditt kön. Men det är ju det de är där för, och JAG är där av en anledning också! Lära mig! 
 
Allmänt | |
Upp