PAULA ÄGER

Min snygga, fina, roliga, snälla, älskade vän! Hon kom hit till Uppsala igår kväll och åkte hem för ett par timmar sedan. Vi käkade middag ute, catchade upp, myste hemma hos mig och Erkan, SOV UUUT och sen tog vi en höstpromenad i solen. Love. Sen drog vi in till stan och fikade och gick i affärer ett par timmar. Hur perfekt??!
 
Nu sitter jag hemma och huttrar. Så jävla kallt är det. Ska gosa in mig i filtar och varma vetekuddar och kolla upp vad jag ska ha med till imorgon, första dagen på praktiken!!! Eller, det är introdag imorgon och vi kommer inte vara på våra avdelningar förrän på tisdag, men det är början på allt kul iaf! Ser så mycket fram emot den här praktiken. Woho!
 
Allmänt | |
#1 - - Plutta:

ÅH jag fick en RUBRIK!! Denna dagen var Episk. Idag ses vi också! Vi skiter nog i bion, vill vara med dig å gänget på primme <3

Upp