SÖNDAG

Jag vaknade klockan 6 av mig själv imorse. Så skönt!! Var liksom utvilad och pigg. Gjorde pannkakor, pluggade, kollade serier, diskade... Och ändå hade jag flera timmar kvar till jobbet! Jobbar 14-22 och sen är jag ledig imorgon. Wo fucking ho! 
 
Jag saknar min lilla gubbe. Min lilla Siggegubbe. Han var så himla jobbig som valp, riktigt kaxig och lyssnade ALDRIG. Hade sönder massa grejer och bet en i hälsenorna. Jag var faktiskt lite rädd för honom en period. Haha, så himla kul såhär i efterhand. Lilla älskade Sigge. 
 
Haha dör på första bilden. Han stretar emot, vägrar göra på nåt annat sätt än hans. Så är han iofs fortfarande, riktigt envis. Han är världens världens bästa hund och jag saknar honom så mycket.
Allmänt | |
#1 - - malin:

assååååå plutten!!

Svar: Världens bästa <3
johannasbananas.blogg.se

Upp