GOODIES AND BADDIES

Har haft omtumlande dagar med gråt, frustration, lättnad, stress och virrighet. 
 
Bra: Fått reda på att jag bara behöver göra en kurs i termin 5! Sådärja! 
 
Dåligt: Sovit pissigt senaste veckan. Drömt brutala drömmar! Alltså ibland undrar jag hur jag får till det, är jag psykopat innerst inne?
 
Bra: Åker till Gävle ikväll. Får pussa på gosenosar och hänga med bästisar. 
 
Dåligt: Har behövt tvätta ungefär hela tiden vi bott här i Flogsta, men skjutit upp pga går inte att boka tvättstuga utan måste gå dit och hoppas att det är ledigt vilket det aldrig är, och om det mot förmodan skulle vara ledigt kan vem som helst komma och gå i tvättstugan och det känns lite sådär, så man behöver typ sitta och vakta tvätten. Och nu föreslog Erkan att vi skulle ta tag i våra liv och försöka tvätta i eftermiddag. Mmmmmmm.
 
Bra: Första Uppsalatentan är över! Skrev den imorse, kom nyss hem och landade i soffan med efter-tenta-godis. Heja!
 
Bra: CSN + LÖN IDAG. Kände mig såhär när jag råkade kolla kontot på väg till tentan ↓
 
Dåligt: Räkningar. 
 
Allmänt | |
Upp