HUSKIES ALL OVER THE DAMN FLOOR

När jag kom hem till Uppsala igår kväll möttes jag av det här: 
 
Alltså love min pojkvän. Jag hade haft en dryg dag, pluggat verkligen hela dagen och var på lite dåligt humör, och så kommer jag hem till det här. Haha puss. Hundarna ligger kvar i hallen, gillar liksom att vi har fullt med huskies innanför dörren. Behöva kliva öööver voffar på väg in och ut. 
 
Idag är en till pluggdag. Hela veckan består av pluggdagar egentligen, tenta på fredag... Första Uppsala-tentan. Spännande. Fast jag fattar ingenting av upplägget här i Uppis. ALLT finns på studentportalen, verkligen allt. Och man måste leta sig fram till viktig information och ba aaaaah HÄR under den och den rubriken och de flikarna så står det var jag ska vara på VFU:n. Ska på möte med studievägledaren idag och förhoppningsvis reda ut litegrann. Bleeeeeee. 
 
Allmänt | |
Upp