JESUS

Vilken helg. Har ätit så fantastiskt gott, hostat så fantstiskt mycket, badat, bastat, fått massage, druckit massa vin och bara haft så mysigt med min fina syrra och mamma. Överraskningen som Bella fick av mig och mamma bestod av ett dygn i Högbo med mountainbikecykling, fikabuffé, häng på relaxen, 4-rätters middag (WOW på den), övernattning, hotellfrukost och massage. Så mysigt! 
 
Bikers.
 
Superfint i relaxen med stjärnhimmel över poolen. Supersvårt att fota dock. 
 
Puss!
 
Får höra väldigt ofta att folk tror att JAG är äldst (en gång trodde en gubbe att jag var Bellas mamma haha)... Vad tycker ni?
 
Aaaaaaaaaah maten. Efterrättsbuffén. Frukostbuffén. 
 
Nu är jag tillbaka i Uppsala och ska göra lite lunch och sen gå på en prommis med min lilla gudson som är här och hälsar på över dagen. Han ligger och kniper ihop ögonen bredvid mig i soffan. Han är så sockersöt och fjunig att jag har lite problem att göra annat än att titta på honom. Lilla hjärta.
 
Allmänt | |
Upp